Äggvitemums

Den här bloggen kommer inte att uppdateras regelbundet.
Och jag vet inte riktigt vilken riktning den kommer att ta. Det är upp till mig och kommer troligtvis delvis revideras ofta.
Kommer säkert att uppfattas som lite splittrad, men jag tänker inte skriva något annat än det jag vill skriva, utifrån dagsformen.
Idag är en dag då jag känner mig tjock. Hade planerat att träna och att äta 1800 kcal, men vaknade med ont i halsen och ont i kroppen. Har som en klump bak i svalget och svag huvudvärk - dagisbacillerna anfaller!
Och vågen visade 51,1 kg imorse. Gillar det inte alls, vill ligga på 50-komma-någonting.
Visserligen visar vågen något kilo för mycket (jämfört med alla andra vågar) men det är den jag utgår ifrån.

Favvosnacket : 3 vispade äggvitor (60 kcal), sötningsmedel (huh, typ 10 kcal?) och 50 g bär (20 kcal). Ett mättande och underbart gott mellanmål för under 100 kcal. Synd bara att jag inte kan använda elvispen på kvällarna, vill inte väcka gullet.

Vill sova, men måste prestera. Snart dags för en inlämning - måste klara av denna kurs! Och det är klart jag gör det, allt har gått bra hittills. Men jag har varit krasslig och orkeslös senaste veckan - finner ingen motivation till att studera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0