Kissnödigt

Kissnödigheten ska fixas så fort jag skrivit klart detta.

Idag har jag ätit för 600 kcal hittills, fördelade på wokgrönsaker, keso, äggvita och frukt. Snart blir det en hemmagjord latte (typ).
Får snart ett utbrott på...allt. Orkar inte städa, vill städa, orkar inte tömma diskmaskinen, vill städa undan i köket, orkar inte plugga, vill komma framåt och det är faktiskt ett roligt ämne jag skriver om, vill äta något gott mellanmål (typ knäckemacka med sportpastej och tomat), men vill inte ha kalorierna. Vill promenera, vill styrketräna, vill spinna. Vill sova.
Vill, vill, vill.
Nu SKA jag skriva ihop en till sida, kolla om min lärare svarat på mailet och om någon timme göra mig en riktigt god kopp kaffe. Städningen får vänta till resten av familjen är hemma.

Men först - kisspause!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0